cover

Mortoff Blog

Szakértői cikkek

Mortoff szakértői tudása egy blog oldalon

A manóba! – Együtt a közoktatásért, a koronavírus járvány idején
ápr
24
2020
A manóba! – Együtt a közoktatásért, a koronavírus járvány idején

A járvány miatt bekövetkezett változások komoly gondot okoznak mind a tanulóknak, mind a pedagógusoknak, hiszen eddig nem alkalmazott módszerekkel kell megoldani az oktatást. Az ő segítésükre alakult meg az AMANOBA, egy önszerveződő, tenni akaró közösség, melynek célja a digitális átállás támogatása. A részletekről kolléganőnket, Gulyás Zsuzsannát kérdeztük, aki aktívan részt vesz a programban. >

Bővebben
Hova tegyük a routert? - case study
ápr
06
2020
Hova tegyük a routert? - case study

Ahogy fejlődik a vezeték nélküli hálózatok technológiája és kínál egyre nagyobb sávszélességet, úgy épül a kínált lehetőségekre egyre több, az életünket megkönnyítő alkalmazás, szolgáltatás a közterületektől kezdve, az otthonunkon át ipari termelés, konferenciák, vagy kiállítások helyszínéig. Egyre több helyen válik fontos kérdéssé, hogy hol lenne a legjobb helyen egy router.

Bővebben
Tegye hatékonyabbá és hibamentessé a munkavégzést, akár távolról is!
már
20
2020
Tegye hatékonyabbá és hibamentessé a munkavégzést, akár távolról is!

Rengeteg cég nehezen birkózik meg a jelenlegi járványügyi helyzettel, hiszen a távoli munkavégzés megnehezítheti a vállalkozáson belüli kommunikációt, adminisztrációt és így az üzleti folyamatok zavartalan működését is. Mit tehet most cége zavartalan működéséért és munkavállalói, ügyfelei megtartásáért? Ebben tudunk segíteni >>

Bővebben
MITRAS – beltéri helymeghatározás alapú döntéstámogatás
már
13
2020
MITRAS – beltéri helymeghatározás alapú döntéstámogatás

A vállalkozások, különösképpen az ipari gyártó vállalatok számára elengedhetetlenül fontos a működés hatékonyságának növelése. A legelső lépés a feleslegek, egyenlőtlenségek, veszteségek megszüntetésére azonban az, hogy felismerjük azokat.

Bővebben
Merre megy a világ CRM szempontból? – 2. rész
már
04
2020
Merre megy a világ CRM szempontból? – 2. rész

Míg korábban egyetlen osztály reagált az ügyfelek igényeire, addig mára az ügyfélszolgálat egyre inkább egy osztályokon átívelő funkció, elsődleges feladata az ügyfelek elköteleződésének (Customer Engagement) támogatása, mely koordinációt igényel. Ezenkívül egy reaktív szolgáltatástól egyre inkább proaktív jellegűvé vált.

Bővebben
Merre megy a világ CRM szempontból? – 1. rész
már
02
2020
Merre megy a világ CRM szempontból? – 1. rész

A világban jelenleg zajló technológiai fejlődés, valamint a fizikai és a virtuális világ keveredése a CRM területen is új lehetőségeket és sok változást hozott. A vállalatok ügyfélkapcsolat kezelésének, és az ezekkel összefüggő területeknek az IT támogatottsága technológiai átalakuláson ment keresztül. 

Bővebben
Piaci trendek 2020-ban, Közép-Európában
feb
27
2020
Piaci trendek 2020-ban, Közép-Európában

A különböző kutatóintézetek (Gartner, IDC, Forrester stb.) minden évben előállnak különböző listákkal, amelyek meghatározzák, hogy a következő években várhatóan mik lesznek a globális trendek. Nyilván a különböző régiók nagyjából követik a világszintű trendeket, de vannak mindig lokális specialitások. Nézzük meg röviden, szerintünk mi várható a mi régiónkban, kiemelve az 5 legjellemzőbb folyamatot, amelyek a piacot érintik.

Bővebben
Digitális ügyvitel támogató megoldás bevezetése Magyarország egyik piacvezető biztosítójánál - case study
nov
20
2019
Digitális ügyvitel támogató megoldás bevezetése Magyarország egyik piacvezető biztosítójánál - case study

Ügyfelünk, Magyarország egyik piacvezető pénzintézete, az üzleti területeket kiszolgáló back office számára dokumentum menedzsment és Workflow rendszer bevezetését kérte. A teljes bevezetés 5 alprojekt végrehajtásán keresztül valósult meg.

Bővebben
Az RPA útjai fejlesztői szemmel
nov
20
2019
Az RPA útjai fejlesztői szemmel

Miről is szól a UiPath megoldása tulajdonképpen? Egy jól átgondolt fejlesztői eszközben a már létrehozott aktivitások egymás után illesztésével és beállításával rakhatjuk össze az általunk automatizálni kívánt folyamatot.

Bővebben
Miért érdemes nearshore-ra váltani?
nov
13
2019
Miért érdemes nearshore-ra váltani?

A nearshore egy megbízható és rugalmas lehetőség arra, hogy számos feladatot külsős szakemberekkel végeztessünk el IT-területen is, legyen szó szoftverfejlesztésről, -tesztelésről, projekt managementről.

Bővebben
Mit lehet kihozni a SpiraTeam Reportingjából?
nov
13
2019
Mit lehet kihozni a SpiraTeam Reportingjából?

Az egyik ügyfelünktől körülbelül másfél éve kaptunk megbízást arra, hogy az általuk bevezetés alatt álló SpiraTeam tesztmenedzsment eszközükre riportokat készítsünk. Az előzetes elképzeléseiket megküldték excel-formátumban is.

 

Bővebben
Nearshore lépésről-lépésre
nov
06
2019
Nearshore lépésről-lépésre

A nearhsore az új offshore: a számos előny cégek tömegeit csábítja arra, hogy székhelyükhöz közeli országokba szervezzék ki IT-tevékenységük egy részét, vagy delegáljanak projekteket. De hogy néz ki ez a gyakorlatban?

Bővebben
0
Munkatárs
0
Év tapasztalat
0+
Projekt
0+
Elégedett ügyfél
0
Iroda

Elérhetőségeink

Kérdése van? Munkatársaink rendelkezésére állnak!

Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:

Küldjön üzenetet!
A kérdéseit vagy észrevételeit e-mailben is elküldheti. Kollégáink az Ön által megadott e-mail címre válaszolnak, így kérjük ellenőrizze a megadott e-mail cím helyességét! Arra törekszünk, hogy a lehető leghamarabb válaszoljunk. Köszönjük a türelmét!
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Részletek mutatása" gombra olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.