cover

Támogató központ felépítése

Támogató központ felépítése
Mortoff Blog
Támogató központ felépítése

ÜGYFELÜNK
Távközlési szoftvereket gyártó ügyfelünk székhelye Kínában van, de az európai, afrikai és közel-keleti ügyfelek bevezetési és támogatási tevékenységeit Európából kívánják ellátni. Több európai országban is jelen volt ügyfelünk, de úgy döntöttek, hogy egy közép-kelet európai országban felépítenek egy tesztelő és támogató központot. Helyismeret nélkül egy helyi szolgáltatóval közösen kívánták ezt megvalósítani, így partnerünk több régióbeli várost és céget is megvizsgált majd a Mortoffra esett a választása.

ELVÁRÁSOK
Az outsourcing szolgáltatással kapcsolatos fő elvárások voltak:

  • Gyors felskálázódás
  • Minőségi toborzás és onboarding
  • A kulturális különbségek kezelése és értékké fordítása
  • A megtartás segítése
  • Helyszín biztosítása a központ felépítéséhez

A fenti elvárások teljesítésére cégünk egy dedikált ún. „task force” csapatot állított fel azzal a fókusszal, hogy a fenti célok és elvárások teljesüljenek.

A MEGOLDÁS
Cégünk a fenti célok megvalósítását a következő módon érte el:

  • Kiemelt toborzási fókusz
  • Hagyományostól eltérő toborzási megközelítések
  • Folyamatosan fejlesztett onboarding folyamatok
  • Napi szintű ügyfél kapcsolattartás
  • Rugalmas alkalmazkodás az igényekhez

EREDMÉNY ÉS ÉRTÉK
A fenti megoldással ügyfelünkkel (részükről: helyismeret, irodabérlés és cégalapítás nélkül) közösen az alábbi eredményeket értük el:

  • Egy évvel az alapítás után 25 fős létszám elérése
  • Diverz, sokszínű és kompetens csapat felépítése
  • Stabilizált működés
  • Ügyfelünk ügyfeleinek jobb minőségű kiszolgálása
Az ember a Smart Factory Connaction mögött: Bóna Péter, Com-Forth Kft.
Az ember a Smart Factory Connaction mögött: Bóna Péter, Com-Forth Kft.

Tizedik éve szervezi meg a Smart Factory Connaction konferenciát, de sosem érdekelte, hogy maga az esemény profitábilis legyen. Számára mindig is fontosabb volt, hogy valódi fórumot biztosítson a gyártóknak, és a vendégei azért látogassák évről évre a rendezvényt, mert ott releváns tapasztalatmegosztás történik. Bóna Péter, a Com-Forth Kft. ügyvezetőjével beszélgettünk.

Meghallgatom
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Beállítások" gombra kattintva olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.