cover

IT Outsourcing / Nearshore

IT Outsourcing / Nearshore
Szolgáltatásaink
IT Outsourcing / Nearshore

Csapatunk több, mint 15 éve biztosít szolgáltatásokat, megoldásokat ügyfeleink számára. Az outsourcing, azaz a kiszervezés fő jellemzői, hogy flexibilis, skálázható, transzparens és költséghatékony – éppen ezért számos területen alkalmazható, kényelmes, gyors és kifizetődő megoldást nyújt a cégeknek az erőforrás igényeik kielégítése érdekében.

Az outsourcing célja, hogy megoldást kínáljon az ügyfélnél felmerülő problémára – hogy minőségi szolgáltatást nyújtson, hogy csökkentse a költségeket, valamint időt takarítson meg az ügyfélnek. Mutatjuk, hogy mi miért vagyunk alkalmasak.

Hogyan segít cégünk a problémamegoldásban?

  • Szakembereket biztosítunk – Az adott probléma megoldásához releváns kompetenciával rendelkező munkatársaink szívesen részt vesznek az ügyfél rövidebb vagy hosszabb távú projektjeiben és jelentősen hozzájárulnak annak sikeres megvalósításához. Szeretünk partnerként gondolni magunkra egy-egy ilyen folyamat során.
  • Csapatot biztosítunk – Az ügyfél vállalkozása, projektje vagy ötletei mögé egy teljes, szakképzett, erős csapatot állítunk. Minden területre megfelelő csapattagot biztosítunk, akik évek óta együtt dolgoznak, ismerik egymás munkamódszerét, így hatékonyan működnek együtt. 
  • Módszertant nyújtunk – Olyan eljárások és módszerek összességét biztosítjuk, amelyek segítenek az adott szakterületen kitűzött célok elérésében, megvalósításában. Ezek olyan megoldások, amiket hosszú évek tapasztalatával dolgozunk ki, a pozitív végeredmény így garantált.
  • Mérhető megtakarítást és üzleti előnyt biztosítunk – Tagadhatatlan, hogy az outsourcing mellett való döntés fő mozgatórugói az idő- és a pénzmegtakarítás, valamint az üzleti előnyök, amelyeket a kiszervezés eredményez. Éppen ezeket az igényeket elégítik ki szolgáltatásaink.

Az outsourcing főként az olyan cégek számára javasolt, melyek szeretnének költségkímélő módon tovább fejlődni, vagy akár időt megtakarítani – és ehhez szakértői segítségre van szükségük.

Cégünk az ügyfelek igényeinek megfelelően, folyamatosan biztosítja a szükséges szakértőket. Erőforrás-kölcsönzés esetén lehetőséget kínálunk egy adott technológiát ismerő munkatárs, egy teljes csapat, vagy egy üzleti folyamat kiszervezésére is.

Knowledge Outsourcing (KO)

A Knowledge Outsourcing lehetőséget nyújt az alapvető üzleti aktivitások kiszervezésére – olyan szakembereket von be a munkafolyamatokba, akik magasszintű képesítéssel, tapasztalattal és szakértelemmel rendelkeznek az adott szakterületet illetően. Kollégáink leellenőrizhetők, kiváló referenciákkal rendelkeznek.

Cégünk lehetőséget nyújt arra, hogy az ügyfél projektjeiben olyan munkatársak vegyenek részt, akik releváns kompetenciákkal és jelentős tapasztalattal rendelkeznek és ezáltal jelentősen hozzájárulnak a projekt sikerességéhez. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleinket mindig a megfelelő szakértők támogassák céljaik megvalósítása során, ezért ragaszkodunk hozzá, hogy az előzetes egyeztetéseket mindig egy interjú kövesse, mely során precíz módon tudjuk meghatározni az ügyfél igényeit. Mivel ennek köszönhetően komplex tudásra teszünk szert egy adott területtel kapcsolatban, biztosak lehetünk benne, hogy nem hibázunk. Ez pedig nemcsak nekünk, de ügyfelünknek is megnyugvást jelent.

Team Outsourcing (TO)

Cégünk szakértők egész csapatát képes az ügyfél rendelkezésére bocsátani. A csapat magas minőségű, szakszerű segítséget biztosít az ügyfél projektjeinek, ötleteinek megvalósítása során. Munkatársaink dolgozhatnak az ügyfélnél, de a saját irodáinkból is, hiszen magas minőségű infrastruktúra adott a számunkra. Minden az ügyfél igényeitől függ.

Az előzetes egyeztetések után felmérjük az ügyfél és a projekt igényeit, hiszen csak így tudjuk meghatározni azon szakemberek csapatát, akik a kivitelezéshez releváns tudással és tapasztalattal rendelkeznek. Miután összeállt, a „dreamteam” és megkezdődött a munka, ügyfelünket folyamatosan tájékoztatjuk a folyamatról.

Business Process Outsourcing (BPO)

A Business Process Outsourcing alatt teljes folyamatok kiszervezését értjük. Ezzel a szolgáltatással az egyik legnagyobb versenyelőnyt biztosítjuk ügyfeleink számára: az időt. A BPO előnye ugyanis a rugalmasságban rejlik, amit az Ügyfél számára biztosít. Az egyes folyamatok teljeskörű kiszervezése lehetőséget nyújt arra, hogy a cég az idejét és a forrásait más területre irányítsa, ami végül jelentős versenyelőnyt eredményezhet számára.

A gyors és pontos jelentéseknek és a jobb produktivitásnak köszönhetően az ügyfél sokkal könnyebben és zökkenőmentesebben tudja átirányítani a forrásait, amennyiben arra szükség van. A felszabadult idővel és energiával akár új területbe is kezdhet, de fejlesztésre is fordíthatja.

Cégünk folyamatosan azon dolgozik, hogy a legújabb technológiák és gyakorlatok segítségével fejlessze a folyamatait, ami természetesen ügyfeleink számára is jelentős előrelépést jelent.

Munkatársaink a következő területeken rendelkeznek tapasztalattal:

  • Szoftverfejlesztés (.NET, Java, beágyazott fejlesztés, Big data, frontend fejlesztés)
  • Szoftvertesztelés (manuális tesztelés, tesztautomatizálás, tesztmenedzsment);
  • Tanácsadás (projektmenedzsment, üzleti elemzés, üzleti intelligencia, adattárház fejlesztés, adatvizualizáció).
  • Azokról a szakterületekről, melyekben jártasak vagyunk, a „Kompetenciáink” menüpont alatt tájékozódhat bővebben.

Mi is az nearshore?

Sok ember számára a nearshore még nem túl ismert fogalom, bár a nevéből következtetni lehet a szolgáltatásra. A nearshore egy klasszikus win-win szituáció, azaz mindenki számára előnyös megoldás. Külsős szakemberek bevonását jelenti egy cég működésébe, jellemzően az IT-területén, de természetesen más munkafolyamatok terén is van lehetőség az ilyen jellegű kapcsolódásra. Ha az információtechnológiánál maradunk, akkor leginkább a szoftverfejlesztés, a tesztelés és business intelligence (BI) projektek kiszervezésére kell gondolni.

Magyarország, mint nearshore központ

A nearshore a kiszervezés (outsourcing) józan és átgondolt verziója. Egyre több cég ismeri fel, hogy a világ távoli pontjára való munkaszervezés túl sok kényelmetlenséggel jár, ami még akkor sem éri meg, ha valamivel alacsonyabb munkabérekkel tud kalkulálni. Az eltérő időzóna, a különböző munkamorál és kultúra sok esetben okoz feszültséget. Ezért egy európai vállalatnak hosszú távon előnyösebb egy szomszédos, de legalábbis azonos földrészen található partnert keresnie. A nearshore az Európai Unióban mára egy jellemző munkaszervezési formává kezd válni, hiszen több országban találhatóak magasan képzett szakemberek, precíz, megbízható, erre szakosodott cégek. 

Mortoff: nearshore könnyedén

A Mortoff fő szolgáltatásai a nearshore területén a szoftverfejlesztés, a tesztelés és a BI projektek megvalósítása. Ezek azonban csak gyűjtőfogalmak, vegyük sorra, mit is takarnak pontosan:

  • Szoftvertesztelés
  • Manuális tesztelés
  • Test case design
  • Tesztkivitelezés
  • Tesztautomatizálás
  • Autoregressziós tesztek
  • Funkcionális automatizálás
  • Szervizteszt
  • Teljesítményteszt
  • Tesztmenedzsment
  • Agilis szoftverfejlesztés
  • Felhőalapú technológiák, SAP HANA, GE Predix, Microsoft Azure és Sharepoint online
  • Web és desktop-szoftverek, .NET, JAVA, J2EE, Javasrcipt és Front-end
  • HMI és beépített szoftverek, C/C++ és Matlab/Simulink
  • Üzleti intelligencia

 Egy partnerünkkel már 2008 óta dolgozunk együtt sikeresen és kölcsönös megelégedésre:

  • Infrastruktúra: a Mortoff saját irodai háttérrel dolgozik, ahol minden adott a munkavégzéshez.
  • Videókonferencia: ha értekezletre van szükség, akkor néhány kattintás után mindenki hallható és látható, aki fontos a projektben. Ha mégis szükséges a személyes találkozó, akkor sincs baj: Európán belül ma már szinte nincsenek távolságok.
  • Problémamentes kommunikáció: egyetlen közös munkanyelv, mely jellemzően angol, aminek ismerete ma már elvárás minden munkatárstól.
  • Szellemi tulajdon védelme: a szigorú uniós előírások miatt a termék, szolgáltatás nagyobb biztonságban van, mint például Ázsiában vagy más földrészeken.
  • Kockázatmentesség: próbaidő, mérhető eredmények, könnyedén számon kérhető megvalósulás, írásban rögzített feltételek, mérföldkövek, kiértékelés.

Miért a Mortoff?

Cégünk a 2002-es indulásánál nagy hangsúlyt fektetett a nearshore területére, a kezdetektől fogva törekedtünk arra, hogy szolgáltatásunkat tökéletesítsük. Ma már megbízható és keresett cégként szolgáljuk ki ügyfeleink ilyen jellegű igényeit is. Hatékony háttértámogatást nyújtunk, a közel két évtized alatt számos minőségi referenciát, tapasztalatot szereztünk. Innovatív, modern szemlélet jellemző ránk, amely alkalmassá tesz bennünket a legnehezebb feladatok megoldására is.

 

Kapcsolódó Cikkek

0
Munkatárs
0+
Év tapasztalat
0+
Projekt
0+
Elégedett ügyfél
0
Iroda

Elérhetőségeink

Kérdése van? Munkatársaink rendelkezésére állnak!

Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:

Küldjön üzenetet!
A kérdéseit vagy észrevételeit e-mailben is elküldheti. Kollégáink az Ön által megadott e-mail címre válaszolnak, így kérjük ellenőrizze a megadott e-mail cím helyességét! Arra törekszünk, hogy a lehető leghamarabb válaszoljunk. Köszönjük a türelmét!
Mi történt eddig az Ipar 4.0 Backstage-ben?
Mi történt eddig az Ipar 4.0 Backstage-ben?

Már javában hallgathatók az Ipar 4.0 Backstage podcast első évadának epizódjai - és még közel sincs vége! A nyári szünet után izgalmas témákkal folytatjuk!

Ez történt eddig >
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Részletek mutatása" gombra olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.