Vezető magyarországi biztosítónál a digitális utalványozási folyamatokat kiszolgáló informatikai rendszer fejlesztése és az éles üzemeltetési feladatok támogatása. A projekt részeként a Mortoff szakértői látták el a rendszer Product Owner-i, rendszerszervezői, fejlesztői és tesztelői feladatait is.
A feladat részét képezte az utalványozási rendszer környezetét képező informatikai architektúra felmérése is (Test, Release és Prod környezetek).
A felmérésben érintett főbb elemek: utalványozási rendszer, Core biztosítástechnikai rendszerek, banki/postai kifizetések, dokumentum management, Message Broker, MiddleLayer, Process Server, címtárak, SAP, KOFAX. A társrendszerekkel közösen valósítottuk meg a fejlesztési feladatokat, illetve az éles üzemben előforduló hibák javítását. A projektek során folyamatosan építettük fel az utalványozási rendszer tudásbázisát, amelyre építve a további fejlesztések végrehajtását már könnyebben tudtuk megvalósítani.
Az első fejlesztési feladatok hagyományos, vízeséses projektek keretében kerültek megvalósításra, később áttértünk az agilis módszertanra.
Az utalványozási rendszer esetében a fejlesztés Scrum módszertan szerint valósult meg.
Munkatársaink a következő területeken rendelkeznek tapasztalattal:
- Szoftverfejlesztés (.NET, Java, beágyazott fejlesztés, Big data, frontend fejlesztés)
- Szoftvertesztelés (manuális tesztelés, tesztautomatizálás, tesztmenedzsment);
- Tanácsadás (projektmenedzsment, üzleti elemzés, üzleti intelligencia, adattárház fejlesztés, adatvizualizáció).
- Azokról a szakterületekről, melyekben jártasak vagyunk, a „Szolgáltatásaink” és „Megoldásaink”menüpont alatt tájékozódhat bővebben.