Mortoff szakértői tudása egy blog oldalon
Míg korábban egyetlen osztály reagált az ügyfelek igényeire, addig mára az ügyfélszolgálat egyre inkább egy osztályokon átívelő funkció, elsődleges feladata az ügyfelek elköteleződésének (Customer Engagement) támogatása, mely koordinációt igényel. Ezenkívül egy reaktív szolgáltatástól egyre inkább proaktív jellegűvé vált.
A világban jelenleg zajló technológiai fejlődés, valamint a fizikai és a virtuális világ keveredése a CRM területen is új lehetőségeket és sok változást hozott. A vállalatok ügyfélkapcsolat kezelésének, és az ezekkel összefüggő területeknek az IT támogatottsága technológiai átalakuláson ment keresztül.
A különböző kutatóintézetek (Gartner, IDC, Forrester stb.) minden évben előállnak különböző listákkal, amelyek meghatározzák, hogy a következő években várhatóan mik lesznek a globális trendek. Nyilván a különböző régiók nagyjából követik a világszintű trendeket, de vannak mindig lokális specialitások. Nézzük meg röviden, szerintünk mi várható a mi régiónkban, kiemelve az 5 legjellemzőbb folyamatot, amelyek a piacot érintik.
Ügyfelünk, Magyarország egyik piacvezető pénzintézete, az üzleti területeket kiszolgáló back office számára dokumentum menedzsment és Workflow rendszer bevezetését kérte. A teljes bevezetés 5 alprojekt végrehajtásán keresztül valósult meg.
Miről is szól a UiPath megoldása tulajdonképpen? Egy jól átgondolt fejlesztői eszközben a már létrehozott aktivitások egymás után illesztésével és beállításával rakhatjuk össze az általunk automatizálni kívánt folyamatot.
A nearshore egy megbízható és rugalmas lehetőség arra, hogy számos feladatot külsős szakemberekkel végeztessünk el IT-területen is, legyen szó szoftverfejlesztésről, -tesztelésről, projekt managementről.
Az egyik ügyfelünktől körülbelül másfél éve kaptunk megbízást arra, hogy az általuk bevezetés alatt álló SpiraTeam tesztmenedzsment eszközükre riportokat készítsünk. Az előzetes elképzeléseiket megküldték excel-formátumban is.
A nearhsore az új offshore: a számos előny cégek tömegeit csábítja arra, hogy székhelyükhöz közeli országokba szervezzék ki IT-tevékenységük egy részét, vagy delegáljanak projekteket. De hogy néz ki ez a gyakorlatban?
Egy innovatív technológia, aminek révén könnyen automatizálhatók az ismétlődő, szabályalapú és tetszőleges komplexitású üzleti folyamatok, feladatok.
Okos szoftverrobotokkal számos irodai tevékenység automatizálható, a monoton, hosszadalmas feladatokkal pillanatok alatt végeznek, az embereknek pedig több idejük jut fontosabb, inkább intelligenciát igénylő feladatokra.
Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:
Az utóbbi közel 50 epizódunkban nagyon sok gyártóval, szolgáltatóval és kutató szakemberrel készítettünk interjút. Ha mindig is akartad tudni, MIÉRT csináljuk ezt, akkor a mostani epizódot Neked készítettük!