cover

Mortoff Blog

Szakértői cikkek

Mortoff szakértői tudása egy blog oldalon

Merre megy a világ CRM szempontból? – 2. rész
már
04
2020
Merre megy a világ CRM szempontból? – 2. rész

Míg korábban egyetlen osztály reagált az ügyfelek igényeire, addig mára az ügyfélszolgálat egyre inkább egy osztályokon átívelő funkció, elsődleges feladata az ügyfelek elköteleződésének (Customer Engagement) támogatása, mely koordinációt igényel. Ezenkívül egy reaktív szolgáltatástól egyre inkább proaktív jellegűvé vált.

Bővebben
Merre megy a világ CRM szempontból? – 1. rész
már
02
2020
Merre megy a világ CRM szempontból? – 1. rész

A világban jelenleg zajló technológiai fejlődés, valamint a fizikai és a virtuális világ keveredése a CRM területen is új lehetőségeket és sok változást hozott. A vállalatok ügyfélkapcsolat kezelésének, és az ezekkel összefüggő területeknek az IT támogatottsága technológiai átalakuláson ment keresztül. 

Bővebben
Piaci trendek 2020-ban, Közép-Európában
feb
27
2020
Piaci trendek 2020-ban, Közép-Európában

A különböző kutatóintézetek (Gartner, IDC, Forrester stb.) minden évben előállnak különböző listákkal, amelyek meghatározzák, hogy a következő években várhatóan mik lesznek a globális trendek. Nyilván a különböző régiók nagyjából követik a világszintű trendeket, de vannak mindig lokális specialitások. Nézzük meg röviden, szerintünk mi várható a mi régiónkban, kiemelve az 5 legjellemzőbb folyamatot, amelyek a piacot érintik.

Bővebben
Digitális ügyvitel támogató megoldás - case study
nov
20
2019
Digitális ügyvitel támogató megoldás - case study

Ügyfelünk, Magyarország egyik piacvezető pénzintézete, az üzleti területeket kiszolgáló back office számára dokumentum menedzsment és Workflow rendszer bevezetését kérte. A teljes bevezetés 5 alprojekt végrehajtásán keresztül valósult meg.

Bővebben
Az RPA útjai fejlesztői szemmel
nov
20
2019
Az RPA útjai fejlesztői szemmel

Miről is szól a UiPath megoldása tulajdonképpen? Egy jól átgondolt fejlesztői eszközben a már létrehozott aktivitások egymás után illesztésével és beállításával rakhatjuk össze az általunk automatizálni kívánt folyamatot.

Bővebben
Miért érdemes nearshore-ra váltani?
nov
13
2019
Miért érdemes nearshore-ra váltani?

A nearshore egy megbízható és rugalmas lehetőség arra, hogy számos feladatot külsős szakemberekkel végeztessünk el IT-területen is, legyen szó szoftverfejlesztésről, -tesztelésről, projekt managementről.

Bővebben
Mit lehet kihozni a SpiraTeam Reportingjából?
nov
13
2019
Mit lehet kihozni a SpiraTeam Reportingjából?

Az egyik ügyfelünktől körülbelül másfél éve kaptunk megbízást arra, hogy az általuk bevezetés alatt álló SpiraTeam tesztmenedzsment eszközükre riportokat készítsünk. Az előzetes elképzeléseiket megküldték excel-formátumban is.

 

Bővebben
Nearshore lépésről-lépésre
nov
06
2019
Nearshore lépésről-lépésre

A nearhsore az új offshore: a számos előny cégek tömegeit csábítja arra, hogy székhelyükhöz közeli országokba szervezzék ki IT-tevékenységük egy részét, vagy delegáljanak projekteket. De hogy néz ki ez a gyakorlatban?

Bővebben
RPA - robotokkal csökkentett kockázat
nov
06
2019
RPA - robotokkal csökkentett kockázat

Egy innovatív technológia, aminek révén könnyen automatizálhatók az ismétlődő, szabályalapú és tetszőleges komplexitású üzleti folyamatok, feladatok.

 

Bővebben
Jó, ha megjegyzi ezt a rövidítést: RPA
okt
30
2019
Jó, ha megjegyzi ezt a rövidítést: RPA

Okos szoftverrobotokkal számos irodai tevékenység automatizálható, a monoton, hosszadalmas feladatokkal pillanatok alatt végeznek, az embereknek pedig több idejük jut fontosabb, inkább intelligenciát igénylő feladatokra.

Bővebben
0
Munkatárs
0+
Év tapasztalat
0+
Projekt
0+
Elégedett ügyfél
0
Iroda

Elérhetőségeink

Kérdése van? Munkatársaink rendelkezésére állnak!

Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:

Küldjön üzenetet!
A kérdéseit vagy észrevételeit e-mailben is elküldheti. Kollégáink az Ön által megadott e-mail címre válaszolnak, így kérjük ellenőrizze a megadott e-mail cím helyességét! Arra törekszünk, hogy a lehető leghamarabb válaszoljunk. Köszönjük a türelmét!
Közel 50 epizód tanulságai – Beke Zoltán, Mortoff
Közel 50 epizód tanulságai – Beke Zoltán, Mortoff

Az utóbbi közel 50 epizódunkban nagyon sok gyártóval, szolgáltatóval és kutató szakemberrel készítettünk interjút. Ha mindig is akartad tudni, MIÉRT csináljuk ezt, akkor a mostani epizódot Neked készítettük!

Meghallgatom
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Beállítások" gombra kattintva olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.