Rengeteg cég nehezen birkózik meg a jelenlegi járványügyi helyzettel, hiszen a távoli munkavégzés megnehezítheti a vállalkozáson belüli kommunikációt, adminisztrációt és így az üzleti folyamatok zavartalan működését is.
Az új helyzetben az esetek többségében, a figyelemmel együtt a kapacitás és a hatékony órák száma is lecsökken, valamint korlátozottá válnak a személyes interakciók, ami kihat a kollégák közötti munkatársi viszonyra és az ügyfélkapcsolatokra is. Az irodában vagy az értékesítési pontokon való munkavégzés ellehetetlenülésével lelassul az adminisztráció, a nehézkesebb folyamatokkal pedig egyre nehezebben tartható meg az ügyfélelégedettség elvárt színvonala.
Ebben a szituációban kiemelt fontosságúvá válik a digitális transzformáció, az optimalizáció és a költséghatékonyság. Ezek egyik leghatékonyabb eszköze a folyamatautomatizálás/robotizáció, ami előnyt jelent a vállalat működésének minden területén és funkciójában.
De milyen folyamatokat érdemes automatizálni?
Bármilyen ismétlődő, manuális és jól algoritmizálható folyamat vagy folyamatrészlet kiváltható robotokkal, a korszerűsítés, a hibák minimalizálása, a költségek csökkentése és a hatékonyság növelése érdekében.
A vállalatok szinte minden funkciójában megtalálhatók ezek a műveletek, amelyek végső soron nem adnak nagy értéket az üzlet számára, de rengeteg időt vonnak el a kreativitást és szaktudást igénylő feladatoktól. Ilyenek például az adatok másolása, beillesztése, fájlok átvitele és más mechanikus folyamatok.
Robotizált folyamatautomatizálási megoldásunkat (RPA) mára számos iparágban (bank és biztosítás, telekommunikáció, retail, HR és IT) illetve szinte minden üzleti területen alkalmazni tudjuk, úgymint:
- pénzügy (pl. a számlafeldolgozás, adókezelés)
- backoffice (pl. a hiányos adatok kiegészítése, feldolgozása, szinkronban tartása),
- ügyfélszolgálat (pl. az ügyfélinformációk begyűjtése)
Miért érdemes RPA megoldásunkat választania?
Mert a hatékonyabb, gyorsabb, hibamentesebb munkavégzés megteremtésén felül:
-
kiküszöbölhetők a munkaerőhiányból fakadó problémák,
- nagyvállalati környezetben gyorsan bevezethető, könnyen alkalmazható,
- növelhető vele a munkavállalói és az ügyfélelégedettség,
- átláthatóbb működést tesz lehetővé,
- a platform bevezetése és a robotok működése nem igényel integrációt.
Alkalmazkodjon a piaci igényekhez és készüljön fel a jövő kihívásaira a Mortoff RPA megoldásával!
Munkatársaink a következő területeken rendelkeznek tapasztalattal:
- Szoftverfejlesztés (.NET, Java, beágyazott fejlesztés, Big data, frontend fejlesztés)
- Szoftvertesztelés (manuális tesztelés, tesztautomatizálás, tesztmenedzsment);
- Tanácsadás (projektmenedzsment, üzleti elemzés, üzleti intelligencia, adattárház fejlesztés, adatvizualizáció).
- Azokról a szakterületekről, melyekben jártasak vagyunk, a „Szolgáltatásaink” és „Megoldásaink”menüpont alatt tájékozódhat bővebben.