cover

Webshop fejlesztés - Kereskedelem

Webshop fejlesztés - Kereskedelem
Referenciáink
Webshop fejlesztés - Kereskedelem

Perszonalizált többcsatornás értékesítési portál tervezése és megvalósítása

Ügyfelünk egy multinacionális hipermarket hálózat Romániai leányvállalata, ahol 10 hipermarkettel rendelkeznek. Azzal a céllal, hogy a vásárlóik számára többcsatornás értékesítési élményt kínáljanak egy részletes felmérés és tervezés előzte meg a megvalósítást.

A fejlesztés eredményeként létrejött egy olyan vásárlói felület, amely teljesen integrálásra került a loyalty, a készletnyilvántartó és a POS rendszerekkel is, több, mint 75.000 termék adataival és annak naprakész elérhetőségével. A webshopon történt múltbéli és loyalty rendszerben tárolt adatok alapján a rendszer folyamatosan ajánlásokat tesz a vásárló számára, így biztosítva a lehető legmagasabb kosárértéket.

Az ember a Smart Factory Connaction mögött: Bóna Péter, Com-Forth Kft.
Az ember a Smart Factory Connaction mögött: Bóna Péter, Com-Forth Kft.

Tizedik éve szervezi meg a Smart Factory Connaction konferenciát, de sosem érdekelte, hogy maga az esemény profitábilis legyen. Számára mindig is fontosabb volt, hogy valódi fórumot biztosítson a gyártóknak, és a vendégei azért látogassák évről évre a rendezvényt, mert ott releváns tapasztalatmegosztás történik. Bóna Péter, a Com-Forth Kft. ügyvezetőjével beszélgettünk.

Meghallgatom
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Beállítások" gombra kattintva olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.