Az utóbbi években a biztosítási piacon kiélezett versenyhelyzet alakult ki – fregmentált piac, csökkenő bevételek. A nemzetközi tulajdonú biztosító vállalat magyarországi IT vezetése költségoptimalizációs okokból kifolyólag úgy döntött, hogy a piacvezető dobozos CRM megoldásuk üzemeltetését átveszik a külföldi tulajdonos központi IT szervezetétől.
Az átadás-átvételi folyamatokat a Mortoff tanácsadói tervezték meg és vezényelték le az ügyfél legnagyobb megelégedésére. A projekt folyományaként a CRM rendszert a Mortoff üzemelteti és menedzseli a folyamatos fejlesztéseket, mellyel az üzleti területek hatékonysága folyamatosan javul – a Megrendelő által készített kimutatások igazolják, hogy a CRM-et használó üzletkötők hatékonysága, mind az átlagos állományérték, mind a szerződési potenciálja tekintetében közel 10%-al emelkedett. Az alkalmazás a 360 fokos ügyfélképe megteremtésével, az értékesítési lehetőségek, valamint a feladatok követésével, központi és területi kampányok támogatásával hosszú távon képes hatékonyan támogatni a vállalat értékesítés és marketing területét.