cover

CRM rendszer üzemeltetése - Biztosítás

CRM rendszer üzemeltetése - Biztosítás
Referenciáink
CRM rendszer üzemeltetése - Biztosítás

Az utóbbi években a biztosítási piacon kiélezett versenyhelyzet alakult ki – fregmentált piac, csökkenő bevételek. A nemzetközi tulajdonú biztosító vállalat magyarországi IT vezetése költségoptimalizációs okokból kifolyólag úgy döntött, hogy a piacvezető dobozos CRM megoldásuk üzemeltetését átveszik a külföldi tulajdonos központi IT szervezetétől.

Az átadás-átvételi folyamatokat a Mortoff tanácsadói tervezték meg és vezényelték le az ügyfél legnagyobb megelégedésére. A projekt folyományaként a CRM rendszert a Mortoff üzemelteti és menedzseli a folyamatos fejlesztéseket, mellyel az üzleti területek hatékonysága folyamatosan javul – a Megrendelő által készített kimutatások igazolják, hogy a CRM-et használó üzletkötők hatékonysága, mind az átlagos állományérték, mind a szerződési potenciálja tekintetében közel 10%-al emelkedett. Az alkalmazás a 360 fokos ügyfélképe megteremtésével, az értékesítési lehetőségek, valamint a feladatok követésével, központi és területi kampányok támogatásával hosszú távon képes hatékonyan támogatni a vállalat értékesítés és marketing területét.

Munkatársaink a következő területeken rendelkeznek tapasztalattal:

test

test

leiras

Nev
Mi kell az AI sikeres bevezetéséhez?
Mi kell az AI sikeres bevezetéséhez?

Egy AI-ready szervezeteket fejlesztő pszichológus, Szirtes Hajnalka, és az OPMobility TIER1-es autóipari vállalat globális ipari mérnöki és digitális gyártási igazgatója, Gulyás Gábor ült ez alkalommal mikrofonjaink mögé.

Meghallgatom
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Beállítások" gombra kattintva olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.