ÜGYFELÜNK
Távközlési szoftvereket gyártó ügyfelünk székhelye Kínában van, de az európai, afrikai és közel-keleti ügyfelek bevezetési és támogatási tevékenységeit Európából kívánják ellátni. Több európai országban is jelen volt ügyfelünk, de úgy döntöttek, hogy egy közép-kelet európai országban felépítenek egy tesztelő és támogató központot. Helyismeret nélkül egy helyi szolgáltatóval közösen kívánták ezt megvalósítani, így partnerünk több régióbeli várost és céget is megvizsgált majd a Mortoffra esett a választása.
ELVÁRÁSOK
Az outsourcing szolgáltatással kapcsolatos fő elvárások voltak:
- Gyors felskálázódás
- Minőségi toborzás és onboarding
- A kulturális különbségek kezelése és értékké fordítása
- A megtartás segítése
- Helyszín biztosítása a központ felépítéséhez
A fenti elvárások teljesítésére cégünk egy dedikált ún. „task force” csapatot állított fel azzal a fókusszal, hogy a fenti célok és elvárások teljesüljenek.
A MEGOLDÁS
Cégünk a fenti célok megvalósítását a következő módon érte el:
- Kiemelt toborzási fókusz
- Hagyományostól eltérő toborzási megközelítések
- Folyamatosan fejlesztett onboarding folyamatok
- Napi szintű ügyfél kapcsolattartás
- Rugalmas alkalmazkodás az igényekhez
EREDMÉNY ÉS ÉRTÉK
A fenti megoldással ügyfelünkkel (részükről: helyismeret, irodabérlés és cégalapítás nélkül) közösen az alábbi eredményeket értük el:
- Egy évvel az alapítás után 25 fős létszám elérése
- Diverz, sokszínű és kompetens csapat felépítése
- Stabilizált működés
- Ügyfelünk ügyfeleinek jobb minőségű kiszolgálása