Tegye hatékonyabbá vállalati folyamatait,
jelentkezzen Ön is RPA Pilot pályázatunkra!
Jelentkezési határidő: 2021. március 31.
Ismerje meg a robotizált folyamatautomatizálásban rejlő lehetőségeket, amelyek hatékonyabbá teszik vállalati folyamatait!
A MORTOFF közel 10 éve foglalkozik folyamat menedzsmenttel, workflow automatizációval, emellett az elmúlt 3 évben a szoftver robotika (RPA) területén is releváns tudást épített ki. Az általunk használt technológia nagy előnye, hogy növeli a hatékonyságot, javít a hibaarányon, segíti a munkaerőhiány okozta erőforrás problémák megoldását, így növelve a belsős kollégák és az ügyfelek elégedettségét.
A meghirdetett RPA pilot pályázat során 5 céget választunk ki, akiknek díjmentesen, személyre szabott szoftver robotizációs megoldást mutatunk be egy demó keretében. Ez alapján Ön egy átfogó képet kap arról, hogyan tudjuk hatékonyabbá és gyorsabbá tenni vállalati folyamatait az automatizáció révén.
Az ingyenes RPA pilot csomag a következőket tartalmazza:
- konzultáció,
- tanácsadás,
- pilot bemutatás
A jelentkezők közül rövid telefonos konzultációval választjuk ki a résztvevőket.
Az Ön vállalata az ideális jelentkező, ha szeretné:
- gyorsan megoldani adminisztratív munkaerő hiányát,
- egyszerűen, fejlesztés nélkül elérni a kitűzött hatékonyságot, hibaarányt,
- letudni a monoton, ismétlődő feladatait, melyeket minden nap vagy minden hónapban ugyanúgy szokott elvégezni,
- informatikai megoldásra bízni a jelenleg kézzel történő, nagy mennyiségű adatbevitelt,
- integráció nélkül összekötni, szinkronban tartani az informatikai rendszereit,
- gyors, áthidaló informatikai megoldásokkal támogatni az üzleti területeit.
Az RPA pilot tervezett menete
A kiválasztásra kerülő vállalatok az alábbi programban vehetnek részt, melyben minden vállalattal külön, személyre szabottan foglalkozunk:
- alkalom: ismerkedő egyeztetés, digitalizációs célok tisztázása, RPA felhasználási területek, előnyök, implementációs lehetőségek, licenszelési formák és konkrét példák bemutatása,
- alkalom: pilotra szánt folyamatok áttekintése, szervezeti és informatikai igény, RPA journey, CoE (Center of Excellence), és csapat összeállítás átbeszélése,
- alkalom: konkrét pilot folyamat részletes egyeztetése, optimalizálása, a fejlesztés IT oldali előkészítése,
- alkalom: lefejlesztett pilot folyamat bemutatása, értékelése, reális fejlesztési lehetőségek közös áttekintése.
A PILOTON VALÓ RÉSZVÉTEL A KIVÁLASZTOTT 5 VÁLLALAT SZÁMÁRA DÍJMENTES
Milyen feladatokat érdemes automatizálni?
Néhány tipikus felhasználási terület:
Pénzügy/controlling/backoffice: kimenő számla kiállítás, ellenőrzés, banki kivonat feldolgozás
HR: onboarding – új belépők/kilépők rendszerekbe beregisztrálása, jogosultságigénylése, bérszámfejtés, munkaidő elszámolás támogatás
Sales: adatszinkron crm és egyéb informatikai rendszerek között
Ügyfélszolgálat: ügyfél/szerződés adat kezelő rendszerekből adatgyűjtés, adatok szinkronban tartása
Logisztika: raktározás, készletkezelés támogatás, megbízások, szállítmányozások adminisztrációjának automatizálása
IT: kollégák regisztrálása/eltávolítása informatikai rendszerekből (belépőkártya rendelés, email cím, jogosultságok, LDAP beállítása)
A felhasználási esetekről és a megoldás előnyeiről bővebben itt tájékozódhat.
Jelentkezési határidő: 2021. március 31.
Az ingyenes RPA Pilotra való jelentkezéshez kérjük, adja meg elérhetőségeit!